Skip to content

Slimmere online marketing door data te vertalen naar inzichten

Optimaliseer je marketing strategie door middel van klantinzicht

De Inspire & Connect wordt georganiseerd om met elkaar kennis op te doen en de verbinding tussen experts en opdrachtgevers te versterken. Elke maand staat er een ander inhoudelijk onderwerp centraal en nodigen we een professional uit om zijn/haar kennis, ervaring en expertise te delen.

In een wereld die versneld verandert, geloven we dat continu klantinzicht het kompas is dat de weg wijst naar het beste resultaat. Hoe meer je van je doelgroep weet, hoe beter je haar kunt vinden, boeien, activeren en binden.

Al 30 jaar verzamelt en verrijkt Whooz data van alle huishoudens in Nederland. Door al deze data te vertalen naar inzichten, helpen we bedrijven met concrete adviezen om slimme en effectieve beslissingen te nemen. Hierdoor kun je:

  • Met diepgaande inzichten geven we doelgroepen een gezicht en profiel, Zo haal je maximaal rendement uit klanten en prospects.
  • Je weet wie je doelgroep is, maar wat is hun locatie, hoe bereik je ze en via welke kanalen? Niet met hagel schieten maar gericht, zowel offline als online en in de winkel.
  • Consistente en relevante communicatie via de juiste kanalen. Zo haal je optimaal resultaat uit ieder contactmoment.
  • En nog veel meer

Je zult tijdens deze avond meer inzichten krijgen over hoe je externa data kunt gebruiken in je online marketing strategie. Aan de hand van cases laten we zien hoe onze klanten dit in de praktijk al doen en hoe jij je resultaten bij je opdrachtgevers kunt vergroten met de Whize databases.

Wij laten je zien hoe je met de Whize data het verschil maakt in social campagnes, waarmee jullie kunnen samenwerken en als klap op de vuurpeil zal de Blokker case worden uitgelegd. Hier hebben we de email campagnes van Blokker naar hun klanten geëvalueerd en laten we zien dat je heel simpel met de Whize segmenten deze klant communicatie kunt optimaliseren. Kortom: einde van de avond weet jij hoe je met externe data het verschil kunt maken bij je opdrachtgevers!

Deze enerverende avond zal in de databunker van Whooz worden gehouden en er is slechts plaats voor 35 mensen, dus als je het aandurft ben je meer dan welkom en anders kun je natuurlijk online “meegluren”. Kies bij je opgave of je fysiek of online aanwezig wil zijn. Alleen de eerste 35 fysieke opgaves zullen gehonoreerd worden.

Na deze sessie

  • Heb je meer inzicht in de voordelen van externe data in online marketing
  • Weet je waar je doelgroep zich bevind en hoe je hun het beste bereikt
  • Weet je hoe je optimaal resultaat haalt uit ieder contactmoment

Praktisch

Meld je aan via Eventbrite via de button hieronder.

Datum: 23 maart 2022
Tijd: 18.00-22.00 (inloop vanaf 17:30)

Parkeren bij Haage Hof, daar aanbellen bij Whooz en dan kun je op niveau -1 gratis parkeren.

Dan naar boven, bij kantoren ingang aanbellen en dan kun je zo doorlopen naar Whooz.

Programma

17.30                  Inloop
18.00 – 19.00    Hapje en een drankje
19.00 – 19.35     Whooz data en toepassingen – Jan Louwris
19.35 – 20.10     Beppen met Bhup – vette toepassing van Marveltest
20.10 – 20.30    Break
20.30 – 21.05    Optimizing je emails met Whize
21.05 – 22.00    Bam Whooz Booz

Vragen?

SMG zet zich in voor inspirerende sprekers, trainingen, kennisopleidingen maar ook persoonlijke coaching in mentorschap zodat je hard aan jouw talenten kunt werken en daarmee jezelf en jouw opdrachtgevers zal verrassen met wat je allemaal in huis hebt. Een ding is zeker: er zijn inspirerende sprekers en ongelofelijk veel mogelijkheden om te leren.

Voor een antwoord op al je vragen over de Inspire & Connect of andere events van SMG kun je mailen naar info@salesmarketinggroup.nl.

We horen graag van je!