Het traject

Ben je online marketing professional en wil je je aanmelden bij de Sales Marketing Group? Dan ben je hier aan het juiste adres! Op deze pagina leggen we uit hoe ons aanmeldtraject werkt en wat we van jou verwachten. Wil je meer weten over onze financiële regelingen? Bekijk dan deze pagina.

Omdat de Sales Marketing Group niet volgens een hiërarchische structuur werkt, is er bij ons geen eindverantwoordelijke die bepaalt of je je aan kunt sluiten als netwerkpartner. Onze partners bepalen samen of een ondernemer van toegevoegde waarde is binnen de SMG.

Wil je onderdeel worden van de Sales Marketing Group? Dan doorloop je deze stappen:

  • Je meldt je aan bij de Sales Marketing Group door je CV in te sturen. Je CV wordt bekeken door verschillende professionals van wie het vakgebied bij het jouwe aansluit.
  • Als de inschatting van deze selectiecommissie positief is, word je benaderd voor een telefonisch gesprek. Tijdens dit gesprek polsen we of je een waardevolle aanwinst bent voor het partnernetwerk.
  • Bij positieve uitkomst volgt er een gesprek met twee ondernemers die al bij de Sales Marketing Group zijn aangesloten.
  • Het kan zijn dat we je vragen een online assessment te doen, zodat we weten wat voor vlees we in de kuip hebben en waarin jij écht uitblinkt. Deze assessments nemen we af met de online tool Sqillzer.

    Meer info over Sqillzer

    Sqillzer is een Nederlands toets- en recruitmentplatform voor digitale specialisten. Het heeft een geavanceerd toetsplatform en de grootste database met online marketing gerelateerde vragen ter wereld. Met deze handige tool kunnen we digitale kennis meten, inzicht krijgen in je digitale vaardigheden en je toepassingsvaardigheden testen. Het toetsen van digitale vaardigheden wordt steeds belangrijker bij sollicitatie- en recruitment procedures. Sqillzer heeft hier een handige tool voor ontwikkeld. Met Sqillzer kunnen we snel en gemakkelijk inzicht krijgen in jouw vaardigheden en hoe ze binnen de Sales Marketing Group passen. We gebruiken Sqillzer niet alleen voor het assessment als je je aanmeldt bij de SMG, maar je kunt er zelf ook je voortgang en ontwikkeling mee meten. Kennisdeling is immers één van de speerpunten van de SMG, dus de mogelijkheid om digitale vaardigheden te borgen en te verankeren is heel belangrijk. Zo zie je jezelf groeien! Lees meer over Sqillzer.
  • Rond je die met goed gevolg af? Dan nodigen we je uit om onderdeel te worden van de SMG!

Ben je enthousiast geworden en wil je je graag bij ons partner netwerk aansluiten? Stuur je CV in!