Skip to content

Tijd

19:00 - 22:00

Datum

05 mrt 2024

Locatie

Sales Marketing Group
Zwaardklamp 14 in Huizen

Labels

SMG Academy

Training Tool-selectie: hoe je (slim) de juiste tooling of het juiste bureau kiest

We zien het regelmatig terugkomen in de app-groep: wie weet er nog een goed CMS/CRM/Mail-systeem. Of kennen ‘we’ nog een goed bureau voor…

 

Juist voor interim / freelance professionals is het zaak om niet ‘zo maar’ een applicatie of bureau te adviseren. Maar is het zaak om tot een weloverwogen keuze te komen die past bij de doelstellingen van de organisatie. Een tool (of bureau) die past bij de wensen van nu, maar die ook kan meegroeien met de doelstellingen voor de (middel)lange termijn. Zodat er een ‘gedragen keuze’ wordt gemaakt, die ook nog eens de kwaliteit van jou als interim professional bevestigt.

Want wat je zeker niet wil, is er na een (al dan niet kostbare) implementatie, integratie of acceptatie achter komen dat de tool ook nog dit moet kunnen, of het bureau toch ook echt dat had moeten doen.

Maar hoe maak je een gedragen keuze? En hoe zorg je er voor dat niet alleen jouw (Marketing) afdeling, maar ook anderen binnen de organisatie (Finance, Supply Chain, Legal, Customer Service) blij zijn met de keuze die is gemaakt. En de verandering accepteren die elke nieuwe tool, of nieuw bureau, met zich mee brengt.

In deze training neem ik je mee in een systematiek, ontwikkelt om in 6 stappen samen met de stakeholders binnen de organisatie (en eventueel daarbuiten) aan de slag te gaan om een goede inventarisatie te maken. En uiteindelijk  de organisatie zelf de keuze te laten maken. Waarbij jij als professional faciliteert, en zo je positie als specialist verder versterkt.

Na de training ben je in staat om deze systematiek van tool-selectie succesvol toe te passen, ben je in het bezit van een (beschreven) stappenplan en beschik je over een aantal aanvullende handige tips en tricks.

Let op: door de opzet van de training is er (helaas) maar ruimte voor 14 deelnemers. Vol = vol!

 

Datum: Dinsdag 5 maart van 19:00 – 22:00 uur

Voor wie: Freelance Marketing Professionals die (ook) werken voor complexere organisaties

Kosten: € 495,- . Voorafgaand aan de training wordt er voor een maaltijd gezorgd. 

Trainer: Martijn Licht, zelfstandig Marketing, eCommerce, eBusiness & Business Development Manager. Gaat over markt denken en merk doen.

Vragen?

Voor een antwoord op al je vragen kun je mailen naar info@salesmarketinggroup.nl.
We horen graag van je!