Tijd
Datum
Locatie
Labels
Ads | Pieter Hogenbirk
Over SMG Academy
We vinden het belangrijk dat onze experts zich in alle opzichten blijven ontwikkelen. Simpelweg omdat wij geloven dat iedereen die persoonlijk investeert in kennis zal groeien en zich daarmee zal onderscheiden in de markt. Ervaringen delen, uitdagingen bespreken en ondernemerskansen verkennen met gelijkgestemden.
De SMG-academy helpt sales en marketing professionals om jouw essentiële kennis en capaciteiten aan de top te krijgen en te houden. Door te leren van trainers die dit zelf dagelijks inzetten. En voor experts bij SMG is er nog een extra korting ook. Maar of je nu (al) expert bent of niet, jouw groei in digitale marketing start hier.
Google Ads
Waarom zou je Google Ads gebruiken? Je bereikt mensen die specifiek opzoek zijn naar jouw product of dienst en je betaalt alleen als er iemand op je tekst klikt. De resultaten worden gemeten en zo kun je blijven optimaliseren, gebaseerd op data.
Maar hoe gebruik je dit effectief? En waar begin je?
Pieter verteld meer over budgetten, ROAS, schrijven, de kwaliteitsscore en nog veel meer.
Zo kan jij voor jezelf en je klanten goed voorbereid aan de slag met Google Ads.
Na deze sessie:
Weet je hoe je effectief een Google Ads account opzet;
Weet je hoe je een budget en ROAS bepaalt voor Google Ads accounts;
Weet je hoe je een Google Ads account kunt optimaliseren;
Weet je hoe je je kwaliteitsscore optimaliseert;
Weet je hoe je aantrekkelijke, succesvolle ads schrijft voor Google Ads.
Praktisch
Meld je aan via Eventbrite.
Datum: 21 februari 2022
Tijd: 18:00 – 21:00
Inloop vanaf 17:30 met een hapje en een drankje
Kosten
€199: SMG Expert
€299: SMG Expert Introducé
€399: Externe Professionals
Vragen?
Mocht je vragen hebben neem dan contact op met Daphne Tukker via daphne.tukker@salesmarketinggroup.nl
Tot dan!
Trainer
Pieter Hogenbirk
Pieter Hogenbirk is als het gaat om online marketing van vele markten thuis. Hij is expert op het gebied van SEA, SEO en E-mailmarketing. Daarnaast vallen marketplaces ook zijn straatje. Al twee jaar werkt Pieter als freelancer en heeft hij onder andere gewerkt met NCOI, Montblanc, de Kamer van Koophandel, DPG media en Hanzestrohm.