Skip to content

Tijd

18:00 - 22:00

Datum

05 okt 2022

Locatie

Blauwe Monsters

Labels

Inspire & Connect

Inspire & Connect | Hoe te winnen in een concurrerende markt?

Op 5 oktober zijn we te gast bij de Blauwe Monsters in Haarlem.

Blauwe Monsters is een ondernemend online marketing bureau. Door middel van diverse expertises streven zij er dan ook naar om altijd het maximale rendement te behalen voor zowel B2B als B2C klanten. Zo werken ze resultaatgericht, denken ze graag met je mee op strategisch niveau en zijn ze dankzij de uiteenlopende in-huis specialisaties altijd op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen. Hierdoor is Blauwe Monsters onder andere gespecialiseerd in SEO, SEA en CRO.

 

Tijdens de Inspire & Connect stelt mede-eigenaar Dennis Stokman je de vraag “Hoe te winnen in een concurrerende markt?” Aan de hand van cases vertelt hij hoe je met behulp van SEO meer kan bereiken.

 

Daarnaast vertellen de monsters je in samenwerking met platform Hulc meer over de inzet van PR outreach ter aanvulling van je SEO strategie. Hulc is de grootste database met de beste bloggers en websites die jouw product of dienst op hun website kunnen promoten.

 

De Inspire & Connect wordt georganiseerd om met elkaar kennis op te doen en de verbinding tussen experts en opdrachtgevers te versterken. Elke maand staat er een ander inhoudelijk onderwerp centraal en nodigen we een professional uit om zijn/haar kennis, ervaring en expertise te delen. 

Voor wie?

Voor Sales & Marketing experts die willen weten wat je met SEO kunt bereiken

Praktisch

Meld je aan via Eventbrite.

Datum: 5 oktober 2022
Tijd: 18.00-22.00

Vragen?

Voor een antwoord op al je vragen over de Inspire & Connect of andere events van SMG kun je mailen naar info@salesmarketinggroup.nl.

 

We horen graag van je!


Dennis Stokman

Trainer

Dennis Stokman

Van webshop naar online marketing bureau Blauwe Monsters. HemdVoorHem, een webshop voor herenkleding, wilde actief starten met online marketing. Zo ontstond in 2010 het idee om zelf een online marketing bureau op te richten naast de webshop. Zowel Michiel Snoek als Dennis Stokman hadden immers al wat ervaring in het runnen van een e-commerce gedreven organisatie. Vanaf dag 1 was het doel van Blauwe Monsters om zoveel mogelijk organisch verkeer te realiseren. Het continu moeten betalen om klanten met advertenties (zoals Google Ads) binnen te halen was voor Michiel en Dennis namelijk een doorn in het oog. Daarom moest er een oplossing gevonden worden om op de manier nieuwe klanten te vergaren. Hierdoor werd de basisstrategie om zo veel mogelijk organisch verkeer naar de website te sturen; het idee van een goede SEO strategie was geboren.