Skip to content

Tijd

4:00 pm - 6:15 pm

Datum

19 mei 2021

Locatie

Digitaal
via Zoom

Labels

Inspire & Connect

Digital Performance Live

Hoeveel kennis wil jij?

Iedereen die de Sales Marketing Group kent weet dat kennisdeling hier hoog in het vaandel staat. Kennis delen, dit doen we voortdurend! Elke woensdagavond bijvoorbeeld tijdens de online Inspire & Connect Live. Inmiddels hebben we tientallen gastsprekers, experts en thought leaders mogen ontvangen. Deze deelden cases, kennis en informatie over de meest uiteenlopende marketing onderwerpen met de online deelnemers.

 

Toen fysieke bijeenkomsten normaal waren organiseerden wij jaarlijks het Performance Marketing Event (PME). Een groot opgezet event over Performance Marketing met tal van sprekers en break-out sessies. Hier kwamen honderden marketeers op af. Nu is dit even niet mogelijk en daarom gaan we iets leuks doen!

 

Als marketeer kan je op 19 mei de Digital Performance Live (online) ervaren! Deze vervangt het normaal fysieke Performance Marketing Event. Het is een ruim 2 uur durend event waarbij je zelf kan kiezen welke sessie je wilt bekijken. Je leert o.a. over benchmarking, groei modellen en personalisatie toepassingen. Ook geven we een sessie over het excelleren als freelancer.

 

Deze sessies zijn aan te raden voor marketeers die willen weten hoe je ‘on top of your game’ bijft in deze enorm snel veranderende branche.
Het gaat een interactieve sessie worden, met Q&A’s en hele toffe prijsvraag (met prijs). Klinkt interessant toch? Lees snel door!

 

Het Digital Performance Live Event wordt mede mogelijk gemaakt door Team ITG.

 

Uit welke kennissessies kan je kiezen?

Het programma van het Digital Performance Live event bestaat uit twee rondes. In elke ronde kan je een keuze maken uit vier sessies. Zo kan jij je eigen programma samenstellen.

Welkom en introductie door Dolf Kos

Ronde 1: Keuze uit 4 sessies

Switch rooms

Ronde 2: Keuze uit 4 sessies

Afsluiting

Ronde 1 en 2 zijn identiek aan elkaar. Je kan dus twee keer kiezen uit de onderstaande sprekers. Zo kies jij welke kennis je wilt opdoen, en mis je niks!

De sprekers

De volgende sprekers zullen tijdens de kennissessies ten tonele verschijnen:

Arjan van Hartesveldt, Team ITG

Het belang van e-mail in de marketingmix! – En wat zegt de e-mail benchmark 2021 hierover? 

Na een korte intro over Team ITG en Arjan, gaan we in deze case in op het benchmarken van je e-mail performance. Dit willen we doen op basis van de e-mail benchmark 2021 die wij gister hebben gelanceerd. Op basis van die benchmark laten we zien wat het belang is van e-mail in je marketingmix, hoe het je kanaal beter kunt benutten en hoe je jezelf kunt vergelijken met branchegenoten. Deze sessie is speciaal voor: e-mail marketeers, online marketeers, marketeers, marketing managers, eigenaren, e-commerce branche, CRM specialisten.

Over Team ITG

De wereld zoals we die kenden is het afgelopen jaar ingrijpend veranderd, en onze sector heeft daarin mee moeten groeien. In 2020 speelde e-mail een dominantere en belangrijkere rol dan ooit, omdat het nieuwe normaal de wereldbevolking dwong thuis te blijven en e-mail daarbij als communicatievorm onmisbaar bleek. Veel organisaties beschouwen e-mailmarketing nog steeds als hun primaire kanaal. Maar juist door kanalen slim te combineren zien we de klanttevredenheid, engagement en conversie vaak enorm stijgen. Arjan van Hartesveldt, verantwoordelijk voor Client Services binnen Team ITG, verteld je alles over het belang van e-mail in je marketingmix, hoe je het kanaal beter kunt benutten en hoe je jezelf kunt vergelijken met branchegenoten. Een must see voor elke online marketeer, e-mail marketeer en iedereen die voorop wilt lopen in online marketing!

Kevin Ruhe, E-mail / CRM Specialist, Co-owner Funnelboost

Het E-mail Growth model – Hoe je snelle groei kunt realiseren in je e-mail kanaal

Tijdens de sessie zal ik je meenemen in ons unieke e-mail growth model. Aan de hand van praktijkvoorbeelden laat ik je zien hoe je in je e-mail data kunt duiken om kansen te definiëren waar je snel groei kunt realiseren. Vervolgens leg ik je aan de hand van het model uit hoe je tot een snelle groei cyclus komt.

Dus ben je nou een e-mail marketeer / crm specialist of wil je aan de slag met e-mailmarketing en een vliegende start maken. Dan is deze sessie absoluut een aanrader.

 

Tim Hoefnagel, Founder Squeezely

Slimme personalisatie toepassingen met een Customer Data Platform – Hoe bereik je snel successen en ben je voorbereid op de toekomst?

Hoe kun je snel meer omzet uit jouw website, advertising en e mail campagnes halen? Slimme personalisatie toepassingen met een Customer Data platform bieden een oplossing! Squeezely is een CDP met roots in Nederland en helpt 100+ klanten in ecommerce, travel en non profit geweldige resultaten te behalen met personalisatie. Deze sessie is bedoelt voor e commerce specialisten die meer uit hun data willen halen. 

Over Squeezly

Squeezely geeft je volle controle over het verzamelen, verrijken en verzilveren van klantdata. Perfect voor ambitieuze professionals die snappen dat je vroeg of laat – meestal vroeg – het systeem naar je eigen hand wil zetten. Met Squeezely maak je out-of-the-box de meest geavanceerde buyer journeys en personalisatietoepassingen. Je werkt op basis van loepzuivere data en kan alles helemaal naar eigen inzicht inrichten.

 
Excelleren en continu ontwikkelen als freelancer. – Hoe een collectief energie geeft zodat jij kan doen waar je goed in bent!

Met deze interactieve online kennissessie willen we op een online manier freelancers en partners samenbrengen om te netwerken en om elkaar naar een hoger niveau te tillen. Je hebt de mogelijkheid om vragen te stellen over freelancen, zelfstandig ondernemerschap, personal branding, facturabiliteit en nog veel meer wat je te binnenschiet.

Over SMG

De Sales Marketing Group wil jou als freelancer laten excelleren in datgene wat je leuk vindt om te doen.  De SMG biedt freelancers de mogelijkheid om de voordelen van het ondernemerschap te combineren met samenwerken, kennis deling en uitdagende opdrachten voor toffe bedrijven. Je kunt werken wanneer waar en hoeveel je wilt. Daardoor heb je de ultieme vrijheid om je werk zo in te delen zoals jij dit graag wilt!

 

Praktisch

Meld je aan via Eventbrite. Je zult van ons een url ontvangen waarmee je het deze Inspire & Connect LIVE kan volgen. 

Datum: 19 mei 2021
Tijd: 16.00-18.15

Vragen?

Voor een antwoord op al je vragen over  SMG Academy of andere events van SMG kun je mailen naar info@salesmarketinggroup.nl.
We horen graag van je!


Over de trainer

Arjan van Hartesveldt

Trainer

Arjan van Hartesveldt

Arjan van Hartesveldt, verantwoordelijk voor Client Services binnen Team ITG, verteld je alles over het belang van e-mail in je marketingmix, hoe je het kanaal beter kunt benutten en hoe je jezelf kunt vergelijken met branchegenoten. Een must see voor elke online marketeer, e-mail marketeer en iedereen die voorop wilt lopen in online marketing!

Andere trainers

Kevin Ruhe
Kevin Ruhe

Kevin Ruhe is freelance e-mail marketing en mede eigenaar van e-mail marketing bureau Funnelboost. Zijn ervaring bij partijen als GAMMA, Bakker.com, Loavies, Anylamp en Beter Bed heeft hij gebundeld in het Funnelboost E-mail Growth Model en aan de hand hiervan laat hij zien hoe je bijvoorbeeld snel je omzet uit het e-mail kanaal kunt laten groeien of de aanmeldingen voor je nieuwsbrief kunt laten stijgen. Een must see voor e-mail / crm marketeer of iedereen die aan de slag wil met e-mailmarketing.

Tim Hoefnagel
Tim Hoefnagel

Oprichter van Squeezely Tim Hoefnagel bespreekt de populairste cases en voordelen van een CDP in deze live sessie.

Dolf Kos
Dolf Kos

Dolf Kos is Senior Online Marketeer, oprichter van Sales Marketing Group en een echte LinkedIn master. Hij coacht de partners van SMG met als doel hen nog succesvoller te laten ondernemen. Dolf Kos beschikt over vele jaren LinkedIn ervaring met het vinden van opdrachten aan de hand van zijn freelance en interim ervaring bij gerenommeerde retailers. Met zijn posts op LinkedIn lukt het hem met tienduizenden views zich in de kijker te spelen onder recruiters en andere belangrijke stakeholders binnen het netwerk.