Labels
Digital Performance Live 2021
Hoeveel kennis wil jij?
Iedereen die de Sales Marketing Group kent weet dat kennisdeling hier hoog in het vaandel staat. Kennis delen, dit doen we voortdurend! Elke woensdagavond bijvoorbeeld tijdens de online Inspire & Connect Live. Inmiddels hebben we tientallen gastsprekers, experts en thought leaders mogen ontvangen. Deze deelden cases, kennis en informatie over de meest uiteenlopende marketing onderwerpen met de online deelnemers.
Toen fysieke bijeenkomsten normaal waren organiseerden wij jaarlijks het Performance Marketing Event (PME). Een groot opgezet event over Performance Marketing met tal van sprekers en break-out sessies. Hier kwamen honderden marketeers op af. Nu is dit even niet mogelijk en daarom gaan we iets leuks doen!
Als marketeer kan je op 19 mei de Digital Performance Live (online) ervaren! Deze vervangt het normaal fysieke Performance Marketing Event. Het is een ruim 2 uur durend event met 3 inspirerende gastsprekers. Je leert o.a. over benchmarking, groei modellen en personalisatie toepassingen.
Deze sessies zijn aan te raden voor marketeers die willen weten hoe je ‘on top of your game’ bijft in deze enorm snel veranderende branche.Klinkt interessant toch? Lees snel door!
Het Digital Performance Live Event wordt mede mogelijk gemaakt door Team ITG.
De Sprekers:
De volgende sprekers zullen tijdens de kennissessies ten tonele verschijnen:
Arjan van Hartesveldt, Team ITG
Het belang van e-mail in de marketingmix! – En wat zegt de e-mail benchmark 2021 hierover?
Na een korte intro over Team ITG en Arjan, gaan we in deze case in op het benchmarken van je e-mail performance. Dit willen we doen op basis van de e-mail benchmark 2021 die wij gister hebben gelanceerd. Op basis van die benchmark laten we zien wat het belang is van e-mail in je marketingmix, hoe het je kanaal beter kunt benutten en hoe je jezelf kunt vergelijken met branchegenoten. Deze sessie is speciaal voor: e-mail marketeers, online marketeers, marketeers, marketing managers, eigenaren, e-commerce branche, CRM specialisten.
Over Team ITG
De wereld zoals we die kenden is het afgelopen jaar ingrijpend veranderd, en onze sector heeft daarin mee moeten groeien. In 2020 speelde e-mail een dominantere en belangrijkere rol dan ooit, omdat het nieuwe normaal de wereldbevolking dwong thuis te blijven en e-mail daarbij als communicatievorm onmisbaar bleek. Veel organisaties beschouwen e-mailmarketing nog steeds als hun primaire kanaal. Maar juist door kanalen slim te combineren zien we de klanttevredenheid, engagement en conversie vaak enorm stijgen. Arjan van Hartesveldt, verantwoordelijk voor Client Services binnen Team ITG, verteld je alles over het belang van e-mail in je marketingmix, hoe je het kanaal beter kunt benutten en hoe je jezelf kunt vergelijken met branchegenoten. Een must see voor elke online marketeer, e-mail marketeer en iedereen die voorop wilt lopen in online marketing!
Kevin Ruhe, E-mail / CRM Specialist, Co-owner Funnelboost
Het E-mail Growth model – Hoe je snelle groei kunt realiseren in je e-mail kanaal
Tijdens de sessie zal ik je meenemen in ons unieke e-mail growth model. Aan de hand van praktijkvoorbeelden laat ik je zien hoe je in je e-mail data kunt duiken om kansen te definiëren waar je snel groei kunt realiseren. Vervolgens leg ik je aan de hand van het model uit hoe je tot een snelle groei cyclus komt.
Dus ben je nou een e-mail marketeer / crm specialist of wil je aan de slag met e-mailmarketing en een vliegende start maken. Dan is deze sessie absoluut een aanrader.
Tim Hoefnagel, Founder Squeezely
Slimme personalisatie toepassingen met een Customer Data Platform – Hoe bereik je snel successen en ben je voorbereid op de toekomst?
Hoe kun je snel meer omzet uit jouw website, advertising en e mail campagnes halen? Slimme personalisatie toepassingen met een Customer Data platform bieden een oplossing! Squeezely is een CDP met roots in Nederland en helpt 100+ klanten in ecommerce, travel en non profit geweldige resultaten te behalen met personalisatie. Deze sessie is bedoelt voor e commerce specialisten die meer uit hun data willen halen.
Over Squeezly
Squeezely geeft je volle controle over het verzamelen, verrijken en verzilveren van klantdata. Perfect voor ambitieuze professionals die snappen dat je vroeg of laat – meestal vroeg – het systeem naar je eigen hand wil zetten. Met Squeezely maak je out-of-the-box de meest geavanceerde buyer journeys en personalisatietoepassingen. Je werkt op basis van loepzuivere data en kan alles helemaal naar eigen inzicht inrichten.
Praktisch
Meld je aan via Eventbrite. Je zult van ons een url ontvangen waarmee je het deze Inspire & Connect LIVE kan volgen.
Datum: 19 mei 2021
Tijd: 16.00-18.15
Vragen?
Voor een antwoord op al je vragen over SMG Academy of andere events van SMG kun je mailen naar info@salesmarketinggroup.nl.
We horen graag van je!
Trainer
Arjan van Hartesveldt
Arjan van Hartesveldt is director of client services van Team ITG en heeft zich na een jarenlange ervaring in online marketing gericht op permission-based marketing en CRM. Hij helpt met zijn team dagelijks marketeers om alles uit hun klantenbase en uit e-mail te laten halen.
Andere trainers
-
Kevin Ruhe
-
Kevin beschikt over ruim 8+ jaar ervaring op het gebied van e-mailmarketing en CRM. Het vermogen om via e-mail een 1-op-1 relatie met je doelgroep op te bouwen is waarom hij zo gepassioneerd is over dit marketingkanaal. En die passie voor e-mailmarketing blijkt ook uit zijn nominatie voor e-mail professional of the year. Hij krijgt er energie van als hij door de inzet van een datagedreven e-mailmarketing campagne de doelstellingen van de klant een boost heeft kunnen geven.
-
Tim Hoefnagel
-
Oprichter van Squeezely Tim Hoefnagel bespreekt de populairste cases en voordelen van een CDP in deze live sessie.