Skip to content

Tijd

18:00 - 22:00

Datum

12 apr 2023

Labels

Inspire & Connect

Mens en Technologie

Gaan technologie en menselijkheid samen?

Chatbots, marketing automation, programmatic advertising, personalisatie. Technologie speelt een steeds grotere rol in marketing. Maar gaat die technologie eigenlijk wel samen met de menselijke kant van het vak? En hebben we als marketeers niet teveel focus op tools en technologie?

Op deze Inspire&Connect zullen Wieger Waardenburg en Erik de Kock hun visie over dit onderwerp geven. 


Wieger Waardenburg is online marketing specialist. Hij volgt de ontwikkelingen op de voet en spreekt graag op een energieke en enthousiaste manier over hoe online marketing ingezet kan worden. 


Erik de Kock is Marketing Manager bij Squeezely en deelt deze avond een aantal praktijkvoorbeelden waar Mens en Technologie samenkomen. 

Praktisch

Meld je aan via Eventbrite.

Datum: 12 april 2023

Tijd: 18:00-22:00 uur

Locatie: Spoorwegmuseum Utrecht | Maliebaanstation 16 (voor de deur parkeren)

Vragen?

Voor een antwoord op al je vragen over de Inspire & Connect of andere events van SMG kun je mailen naar info@salesmarketinggroup.nl.

We horen graag van je!


Wieger Waardenburg

Trainer

Wieger Waardenburg

Wieger Waardenburg is specialist op het gebied van online marketing. Met zijn bedrijf XpertMarketing helpt hij organisaties om hun doelgroep te raken met goede inzet van marketing en de klant centraal te stellen. Als spreker gaat hij graag vol enthousiasme in op thema’s als vindbaarheid in Google, het centraal stellen van de klant, ontwikkelingen op het gebied van het ‘mobiele web’.

Andere trainers

Erik de Kock
Erik de Kock

Na een studie Communicatiewetenschappen heeft Erik veel Marketing binnen de muziekindustrie gedaan. Daarna even een klein tussenstapje gemaakt met een koffiebar op de Amsterdamse Wallen om vervolgens bij een online marketing bureau aan de slag te gaan. Na zijn periode als Marketing Manager bij een Recruitmentbureau en bij een Project Management Tool, is hij aan de slag gegaan bij Customer Data Platform Squeezely. Daar is hij vooral bezig met het zoeken naar een vertaling tussen de wensen van de doelgroep en de mogelijkheden van een CDP.