Op vrijdag 10 januari 2020 kwamen we met zo´n 30 partners bijeen in Amsterdam voor een gezellige avond. Na een kleine zoektocht naar de parkeergarage (lang leve de omleidingen!) was de groep compleet en startten we de avond met een interessante rondvaart over de Amsterdamse grachten. Ieder jaar vindt het Amsterdam Light Festival plaats in de winterperiode en wat is er leuker (en warmer!) dan deze mooie kunstobjecten vanaf het water te bekijken?

Disrupters in de Amsterdamse grachten…

Alhoewel onze gids hard haar best deed (met een defecte microfoon) om zich verstaanbaar te maken en onze groep te voorzien van de nodige achtergrond informatie over de verschillende kunstwerken, waren de meeste partners vooral druk met gezellig bijpraten. Ook geen probleem. Voor wie het wel interessant vond, was er in ieder geval genoeg te leren over het thema van dit jaar en de kunstenaars die betrokken waren bij dit artistieke evenement. Leuk dat er het thema dit jaar ging over ‘disrupters’. Zo kwamen er zaken als sociale controle, natuurrampen en de grootschalige plastic vervuiling voorbij. Interessant om te zien hoe kunstenaars dit thema gevisualiseerd hebben.

Walking dinner in de skylounge van het Hilton

Na afloop van de rondvaart vervolgen we onze weg naar het Hilton Hotel. Deze lag tegenover de aanlegsteiger dus lopen in de gure wind werd ons (gelukkig) bespaard deze avond. Op naar de bovenste verdieping, waar we hartelijk ontvangen werden in het VIP gedeelte. Genietend van heerlijke drankjes, een uitgebreid walking dinner en het prachtige uitzicht van de skylounge, praatten we gezellig met elkaar bij. Van alles passeert de revue; mogelijke samenwerkingen, lopende opdrachten, ervaringen met recruiters of gewoon … waar de volgende vakantie naartoe gaat.

Rond 21:30 was het tijd voor een aantal presentaties. SMG trapt af met een aantal nieuws items over o.a. het studiebudget en de samenstelling van het nieuwe sales team. Er liggen mooie dingen in het verschiet. Na een korte introductie is het tijd voor een inspirerende presentatie van Miele!

Miele X landt in Nederland

Deze Duitse grootmacht komt naar Nederland, en wel naar Amsterdam om precies te zijn. Zij zetten hier hun ‘digital hub’ op en zoeken het komende jaar naar talentvolle marketing professionals om hun internationale digitale marketing team te komen versterken. Onze partner Wesley werkt al enige tijd op interim basis voor Miele en nam dan ook graag het initiatief om zijn mede-partners kennis te laten maken met zijn Duitse collega’s.  Daarbij werd er de nodige informatie gedeeld over de huidige openstaande rollen. Veel partners waren enthousiast en gingen tijdens de borrel het gesprek aan met de managers van het nieuwe digitale marketing team van Miele.

Kortom, het was een geslaagde avond…zowel privé als zakelijk! Ik kijk in ieder geval met smart uit naar het volgende partner event. Benieuwd of Sales Marketing Group ook iets voor jou is? Neem gerust contact op met Immelda of Saul, ze vertellen je graag meer.

Shanna is een enthousiaste contentmarketeer die lastige zaken graag helder maakt. Als partner van Sales Marketing Group schrijft ze blogs over uiteenlopende onderwerpen: van fiscus regels tot personal branding. Shanna werkt freelance voor diverse MKB’ers en werkt ze op interim basis als contentspecialist.

Lees ook

Shanna

Author Shanna

More posts by Shanna

Laat een bericht achter