Bauke Dekker.
Marketingcommunicatie Adviseur en Contentstrateeg
Inzetbaar als:
- Marketingcommunicatie Adviseur
- Marketing- & Communicatie Specialist
- Contentstrateeg
- Contentmarketeer
- Marketingstrateeg

Skills
Als Marketingcommunicatie Adviseur en Contentstrateeg kun je bij mij o.a. terecht voor:
- Opzetten marketingstrategie
- Uitwerken marketingplan
- Leidinggeven aan marketingafdeling/ -team
- Inrichten van marketingteam
- Opzetten contentstrategie
- Videocommunicatie
- Storytelling
- Uitwerken Customer Journey
- Uitrollen van het marketingcommunicatieplan
Wat is jouw toegevoegde waarde?
Eén van mijn belangrijkste doelstellingen is het maken van originele en relevante content die precies aansluit bij de klantreis van de doelgroep. Hierbij maak ik gebruik van alle mogelijke media en platformen passend bij de fase waarin de klantreis zich bevindt on- en offline. Uiteraard eenvoudiger gezegd, dan gedaan, maar het netwerk wat ik door de tijd heen heb opgebouwd geeft mij naast de alom bekende platformen en communicatiekanalen een enorme keuze aan mogelijkheden.
Daarnaast heb ik zowel ervaring opgebouwd in de B2B-, als B2C omgeving en ben ik zowel bekend met de bureauzijde, als met de klantzijde in uiteenlopende omgevingen van FMCG tot aan NGO’s.
Persoonlijk verhaal
Van videocommunicatie tot innovatief en strategisch -content- Marketeer
Als Marketeer ben ik na mijn studietijd gestart bij Plus Retail, beter bekend als de ‘Plus supermarkt’. Binnen deze organisatie hield ik mij bezig met zeer uiteenlopende Marketingcommunicatie trajecten. Mijn voorliefde voor video heeft zich voor een groot deel in deze periode verder ontwikkeld. De noodzaak van andere, meer tot de verbeelding sprekende (aanvankelijk interne en later ook externe) communicatie, leidde tot veel meer videocommunicatie.
Deze activiteiten hebben uiteindelijk geleid tot de oprichting van een succesvol videocommunicatiebureau: Imagine People BV. Als medeoprichter van dit bedrijf heb ik 9 jaar lang het ondernemersvak mogen ervaren en gewerkt aan groei voor ons, en dito voor onze klanten. Op de klantenportefeuille ben ik nog steeds een beetje trots; wij draaiden producties voor merken zoals: Lidl, Specsavers, KPN, Van Lanschot bankiers, Heinz, Gemeente Den Haag, FrieslandCampina, Iglo, PLUS Supermarkten, ABN-Amro en Natuurmonumenten.
Hoewel ik nog steeds met plezier aan het ondernemen terugdenk, werd mijn vak als origineel, creatief en innovatief marketeer wel enigszins beperkt. Veelal gaven wij uitvoering aan reeds bedachte marketingplannen en communicatie-uitingen. Eind 2016 heb ik besloten om mijn aandeel van Imagine People BV te verkopen en nog meer mijn marketinghart te volgen.
Bauke is:
- Doelgericht
- Innovatief en creatief
- In staat een visie te ontwikkelen
- Vastberaden
- In staat te verbinden
- Commercieel
- Teamgericht
- Ondernemend
"Ik ga altijd op zoek naar de beste resultaten, de scherpste deals en de meest innovatieve en creatieve oplossingen."
Vragen? Of benieuwd wat deze professional voor u kan betekenen?
Neem dan nu contact op.