Wat was het een gezellige en drukbezochte avond! Ruim zestig professionals uit de sales- en marketingbranche luisterden naar drie presentaties en sloten af met een gezellige netwerkborrel. 

Extra voorprogramma: Auto op de zaak of privé blijven rijden?

Een voorprogramma? Ja! We kregen veel vragen over het slim aanschaffen en gebruiken van de auto. Daarom is Jan Rollenman ingeschakeld om tijdens deze bonus sessie eens licht te schijnen op dit onderwerp. Jan Rolleman, expert op het gebied van auto-fiscus vertelde met veel enthousiasme en actuele voorbeelden uit de politiek  over een aantal mogelijkheden die je hebt als zzp’er of eigenaar van een BV met betrekking tot het voordelig inzetten van je auto vanuit een fiscus oogpunt. 

Na afloop van de eerste presentatie druppelen de laatste professionals binnen en genieten we samen van een heerlijk Indisch buffet voordat we verder gaan met het tweed deel van de avond. 

Keurmerken minder belangrijk: aankoopbescherming verhoogt conversie

Na een kort voorstelrondje onder de aanwezigen starten Tim Heinen en Nynke Bersma met hun verhaal. Trusted Shops werd opgericht in 1999 maar is met name de laatste drie jaar bezig met een stevige opmars in de Nederlandse webshop-markt. Alhoewel keurmerken steeds minder relevant blijken te zijn voor online klanten is aankoopbescherming wél van toegevoegde waarde. Tim laat zien dat je met de Trusted Badge op een slimme manier in kunt stappen in de customer journey en zo de conversie ratio met ruim 40% kunt verhogen. 

Nynke Bergsma spreker Inspire & Connect Trusted Shopbezoekers Inspire ConnectMichiel van Gaalen spreker Inspire & Connect

Omnichannel marketing bij Marlies Dekkers: van fitting session naar royal customer

Na een korte break vervolgt de avond zich met een interessante lezing van Michiel van Gaalenen. Deze marketingexpert en consultant houdt zich al tijden bezig met omnichannel marketing en heeft dit recent opgetuigd voor Marlies Dekkers. Michiel neemt ons mee in de groeifases die het bedrijf heeft doorgemaakt; hij benoemt de succesverhalen maar ook de kansen die ze hebben laten liggen in het verleden. Michiel is open, eerlijk en toegewijd. Geboeid luisteren we naar zijn verhaal. Er worden druk aantekeningen gemaakt van de omnichannel strategie die hij met ons deelt en er worden actief vragen gesteld. Een inspirerende presentatie (en dat was zeker niet alleen te danken aan de aansprekende visuals van sexy dames in lingerie). Veel aanwezigen namen na afloop een moment om nog verder te spreken met Michiel over zijn presentatie. 

SMG-ers in het zonnetje

Successen vieren we. Daarom worden er nog enkele mensen in het zonnetje gezet door SMG: partners die wij mogen feliciteren met een nieuwe opdracht én verschillende marketing en sales professionals die zich recent hebben aangesloten bij SMG. Zij worden gefeliciteerd met een mooie bos bloemen. Samen groeien. Dat doen we bij SMG! 

Op 5 september organiseren we weer een nieuwe Inspire & Connect. Ben jij er ook bij? Lees er hier meer over.

Recente posts

prinsjesdag 2019
Blog

Prinsjesdag 2019: wijzigingen voor zzp’ers

Prinsjesdag 2019: veranderingen voor zzp'ers Prinsjesdag zit er weer op en de nodige wetswijzigingen zijn…
tips interim solliciatiegesprek
Blog

Tips voor je interim sollicitatiegesprek

Tips voor je interim sollicitatiegesprek Ongetwijfeld heb je in loondienst al vaak een sollicitatiegesprek moeten…
smg inspire and connect freelance
Blog

Inspire & Connect terugblik: speciaal voor startende freelancers

De Sales Marketing Group organiseert maandelijks Inspire & Connect. Deze netwerkavond staat volledig in het…
Blog

Dit is waarom jouw cv niet goed genoeg is – Tips voor zzp’ers

Dit is waarom jouw cv niet goed genoeg is Ben jij bang dat je cv…
Immelda Oord

Author Immelda Oord

Dit is een korte biografietekst. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Morbi bibendum erat metus, eget faucibus orci varius non. Maecenas nec consequat ex, sit amet vulputate nisl.

More posts by Immelda Oord

Laat een bericht achter