20:00 – 21:00
Leer inzichten uit gedragspsychologie en neurowetenschap toe te passen binnen (digital) marketing & sales.
Weten hoe we denken, kiezen en doen is een onmisbare skill voor iedereen die met mensen werkt. De wetenschap erachter is echter niet altijd even praktisch. Dit is de kloof tussen wetenschap en praktijk.
In deze training overbrug je die kloof. Philip Jordanov, cognitief neuropsycholoog bij Neurofied neemt je mee door de kernprincipes van brein & gedrag, en deelt hoe je deze toepast binnen content, email campaigns, advertenties, websites en sales funnels.
Zo verloopt deze training
In 45 minuten leer je de kerninzichten van gedragspsychologie en neurowetenschap in marketing met de focus op praktische toepassing en use-cases. Daarna is er ruimte voor Q&A.
Resultaten van de training
Na het webinar weet je:
- hoe je conversie kunt optimaliseren met psychologische principes.
- hoe je doelgroep keuzes maakt en hoe je deze kunt beïnvloeden.
- hoe bedrijven als Uber en IKEA psychologie omzetten tot success.
Over de trainer
Philip Jordanov is cognitief neuropsycholoog bij Neurofied, waar hij professionals en organisaties helpt om inzichten uit gedragspsychologie en neurowetenschap toe te passen om consumenten- en organisatiegedrag te veranderen. Daarnaast voorziet hij masterclasses op verschillende universiteiten, waaronder de executive masterclass ‘Neuroleiderschap’ op Nyenrode Business University.
Voor wie is deze training geschikt?
- marketers
- growth hackers
- designers
- managers
- strategists
- sales/account managers
- content/copywriters
- conversion optimisers
Praktisch
Meld je aan via Eventbrite. Je zult van ons een url ontvangen waarmee je het deze Inspire & Connect LIVE kan volgen.
Datum: 3 februari 2021
Tijd: 20.00-21.00
Vragen?
Voor een antwoord op al je vragen over SMG Academy of andere events van SMG kun je mailen naar info@salesmarketinggroup.nl.
We horen graag van je!