29
juli

20:00 – 21:00

Profiteer maximaal van Google’s AI door het ‘on track’ te houden met de kant en klare Google Ads Scripts.

Google stimuleert haar AI om de controle van PPC-experts te verminderen. Door gebruik te maken van Scripts kun je de impact van AI meten en zo de controle terug krijgen.

Nu inschrijven

Zo verloopt de sessie

Google pusht zijn AI om de controle van PPC-experts te verminderen. Een aantal voorbeelden hiervan zijn verbeterde CPC, automatisch gegenereerde advertenties, exact overeenkomende zoekwoorden, DSA campagnes en duurdere leveringen. 

Er zijn maar een paar van de applicaties van Google AI die de kwaliteit en prestaties van ons account verhogen, maar de meeste doen dit juist niet. 

Door Google te laten beslissen hoe en wanneer de algoritmes toegepast worden, zullen ons resultaten achteruit gaan en ontstaan er vragen bij klanten.

Nils leert jou hoe jij de impact van Google AI kunt monitoren en analyseren en een aantal risico’s beperken door het implementeren van zijn methodologie en ontwikkelde scripts.

De resultaten van de analyses van meerdere klantaccounts zijn soms schrikbarend, soms veelbelovend en bijna altijd erg interessant.

Wat haal je uit deze sessie

Aan de hand van de methodologie leer je impact beheren en analyseren, daarnaast leer je de methodes om negatieve impact te verkleinen. Ook zie je de resultaten en scripts waar klanten blij van worden!

Aan het eind van de webinar hebben de aanwezigen een kant-en-klare stapsgewijze aanpak om de impact van enkele van de nieuwe AI-algoritmen van Google Ads te analyseren, evenals een manier om weer controle te krijgen met behulp van scripts.

Over de spreker

Nils Rooijmans, veteraan in Search Marketing en Search Specialist van beroep. 

In de afgelopen 15 jaar heeft hij in het veld (PPC, SEO) al meer dan 100 bedrijven geholpen hun omzet en winst te vergroten. Met de achtergrond in kunstmatige intelligentie en zoekmachine technologie heeft hij zoekmachines en PPC platforms gebouwd bij de Nederlandse zoekmachine www.ilse.nl (1999-2008). Gedurende deze periode werkte hij daarnaast als freelance search marketing consultant. 

Zijn holistische benadering van zoeken (PPC + SEO) in combinatie met technische, zakelijke en ondernemerservaring onderscheidt hem van de rest.

Als PPC Consultant geeft Nils graag training in Google Ads Scripts aan PPC-professionals. Momenteel is hij eigenaar van een volledig afgelegen (virtueel) boutique PPC-bureau met een hoog automatiseringsniveau (scripts).

Nils is spreken op verschillende marketing evenementen zoals brightonSEO, SMX, GreatDay PPC, Emerce Performance, Measurecamp, SMMCUR, Digital Marketing Live, Search Hub, inOrbit2020. En blogger bij oa Emerce, Marketingfacts en Wordstream.

Meer details: https://www.linkedin.com/in/nilsrooijmans of op https://nilsrooijmans.com

Voor wie is deze sessie geschikt?

Online marketing managers, Online marketeers en PPC/SEA specialisten

Praktisch

Meld je aan via Eventbrite. Je zult van ons een url ontvangen waarmee je het deze Inspire & Connect LIVE kan volgen. 

Datum: 29 juli 2020
Tijd: 20.00-21.00

Nu inschrijven

Vragen?

Voor een antwoord op al je vragen over  SMG Academy of andere events van SMG kun je mailen naar info@salesmarketinggroup.nl.
We horen graag van je!

Martin

Author Martin

More posts by Martin