15
juli

20:00 – 21:00

Recordaantal verkochte seizoenkaarten door de combinatie van data, creativiteit en gepersonaliseerde campagnes

Heracles Almelo is een voetbalclub uit het oosten van het land. Met supporters die voornamelijk uit de regio Twente komen is het afzetgebied van losse kaartverkoop en seizoenskaarten beperkter dan voor andere grote nationale clubs. Deze case beschrijft de ultieme combinatie van slimme datakoppelingen, creativiteit, herkenbaarheid en personalisatie waarmee in een beperkt afzetgebied toch grootse resultaten konden worden geboekt!

Nu inschrijven

Zo verloopt de sessie

Je wordt van begin tot eind meegenomen in de ontwikkeling van de campagne. Dit begon bij de ontwikkeling van een goede datastructuur, website en inzet van een customer data platform om de boodschap af te stemmen op verschillende kanalen. Deze sessie duurt ongeveer 45 minuten.

Wat haal je uit deze sessie

Je leert hoe je:

  • Je leert hoe je:
    • denkt vanuit de doelgroep (supporter).
    • de mogelijkheden van een customer data platform (CDP).
    • omnichannel campagnevoering.
    • inzet van data in je strategie.

Over de spreker

Joris KroesAls Digital Strategist bij Adwise is Joris op strategisch en tactisch niveau sparringpartner voor opdrachtgevers. In zijn rol ontwikkelt hij online marketingstrategieën en bewaakt de synergie tussen kanalen. Door slimme en innovatieve oplossingen realiseerden we voor Heracles Almelo maximale impact.

Voor wie is deze sessie geschikt?

Voor iedereen die geïnteresseerd is in omnichannel campagne voeren en data inzet in je marketingstrategie.

Praktisch

Meld je aan via Eventbrite. Je zult van ons een url ontvangen waarmee je het deze Inspire & Connect LIVE kan volgen. 

Datum: 15 juli 2020
Tijd: 20.00-21.00

Nu inschrijven

Vragen?

Voor een antwoord op al je vragen over  SMG Academy of andere events van SMG kun je mailen naar info@salesmarketinggroup.nl.
We horen graag van je!

Martin

Author Martin

More posts by Martin