10
juni

20:00 – 21:00

Micazu profiteert van de kracht van een koppeling tussen Squeezely en Spotler

Het kanaal e-mail marketing wordt regelmatig bestempeld als ouderwets en niet ‘sexy’. En toch is e-mail nog steeds hét kanaal om persoonlijk en relevant te communiceren met je doelgroep.

E-mail combineren met dataplatforms is een nieuwe en interessante ontwikkeling die je marketing nog sterker maakt. Door gebruik te maken van data en het slim inrichten van campagnes, kun je ervoor zorgen dat je meer komt te weten over de ontvanger. Zoals, in welke fase van de klantreis deze zich bevindt, welke voorkeuren, en welke behoeftes deze heeft. Een gouden ticket naar relevante content, hoge open ratio’s en verhoogde conversies.

In dit webinar ervaar je hoe krachtig de koppeling tussen een CDP (consumer data platform) en e-mail marketing software kan zijn.

Hier aanmelden

Over deze training

Je krijgt een kijkje in de keuken van Micazu met Squeezely CDP en Spotler.

Tristan Albertsen van Micazu en Tim Hoefnagel van Squeezley nemen je mee in het verhaal van Micazu, het platform voor het verhuren en huren van vakantiewoningen. Ze hebben bijzondere resultaten geboekt door hun CDP en e-mail te koppelen. Het is niet alleen een concrete praktijkcase, maar tegelijkertijd leer je ook hoe je customer data platforms kan doorgronden. 

Hoe werkt een CDP? Hoe zorg je ervoor dat je de werkwijze adopteert? Hoe kom je tot een combinatie van de juiste content en audiences? En wanneer zet je welke kanalen in? Alles wat je moet weten over de koppeling van CDP en e-mail, komt aan bod. 

Resultaten van de training 

Je leert:

  • Wat de kracht is van een integratie tussen een CDP en e-mail marketing software
  • Hoe Customer Data Platforms werken
  • Hoe je moet omgaan met data, doelgroepen (audiences) en de inzet van communicatie- en conversiekanalen
  • Hoe Micazu profiteert van de koppeling tussen Squeezely en Spotler (inzet en resultaten) en daarmee de theorie in de praktijk brengt.

Over de trainer

Tim Hoefnagel van Squeezely en Tristan Albersen van Micazu hebben nauw samen gewerkt om met het Squeezely CDP en de software van Spotler een conversiemachine te bouwen waarvan Micazu zelfs in de vruchten plukt. Leerzaam om hun kennis en ervaringen op te zuigen!

Zo verloopt de training

Na een korte introductie neemt Tristan Albersen van Micazu je mee in het proces voorafgaand de invoering van een CDP en de koppelingen die zijn gemaakt met e-mail en andere kanalen. Uiteraard zal hij ingaan op de behaalde resultaten en de corona situatie.

Daarna zal Tim Hoefnagel van Squeezely dieper ingaan op hoe een CDP werkt, hoe de koppeling met e-mail marketing tot stand is gekomen, welke denk- en werkwijze daaraan ten grondslag liggen om zo aan de wensen van Micazu te kunnen voldoen.

Voor wie is deze webinar geschikt?

Dit webinar is een must follow voor e-commerce marketeers, online marketeers, CRO-specialisten, marketing consultants en professionals.

Praktisch

Meld je aan via Eventbrite. Je zult van ons een url ontvangen waarmee je het deze Inspire & Connect LIVE kan volgen. 

Datum: 10 juni 2020
Tijd: 20.00-21.00

Hier aanmelden

Vragen?

Voor een antwoord op al je vragen over SMG Academy of andere events van SMG kun je mailen naar info@salesmarketinggroup.nl.
We horen graag van je!

Martin

Author Martin

More posts by Martin